Kontakta iCase

Välkommen att kontakta oss genom att skicka oss ett mail om du har frågor angående din beställning, vår butik eller de produkter vi erbjuder. Vi svarar alltid inom 24 timmar.

Kundtjänst: info@icase.se
Öppettider: mån – fre kl 9:30 – 16:00, helger och röda dagar stängt.

Roomly AB
Org nr: 559023-2509
Nybrogatan 34
114 39 Stockholm (Obs! Endast kontor)

Frågor om retur/reklamation

Har du frågor gällande returer eller reklamationer, vänligen klicka här för att komma till returhanteringen. Om du fortfarande är i behov av hjälp så kan du alltid kontakta oss genom att använda mail till vår kundtjänst ovan. Kontakta iCase så svarar vi inom 24 timmar.

Här finner du all information hur du går tillväga med en retur eller reklamation.

Betalningsfrågor?

Alla betalningsfrågor gällande faktura/kortbetalning/delbetalning sker direkt till Klarna.

Telefonnummer: 08–12012010
(måndag till torsdag 8:00-20:00, fredag 8:00-18:00, och lördag till söndag 10:00-17:00.)

Har du betalat med Swish sker kontakt direkt med oss.

Kontakt till Postnord

Telefonnummer: 020-232221
(måndag till fredag 8:00-18:00.)