Hur gör jag en reklamation?

Har du fått en trasig eller fellevererad vara?
Vid reklamation ber vi dig att kontakta kundtjänst på info@icase.se

Vänligen fyll i följande uppgifter:

Namn:
Ordernummer:
Ärende/beskrivning av skada eller defekt:

Bild på produkten som du vill reklamera:

Endast varor som är beställda från www.icase.se går att reklamera hos oss.

 


Hur gör jag en retur?

Du som konsument (gäller ej företag) har rätt till ångerrätt inom 30 dagar från det att du har mottagit varan. För att detta ska gälla så ska varan vara i oskadat skick, oanvänd och i originalförpackning. Klistra eller tejpa inget på originalförpackningen (då blir din ångerrätt ogiltig). Du får självklart försiktigt prova varan (gäller ej batterier, reservdelar, hygienprodukter, köksprodukter och minneskort). Om produkten är plomberad inkluderas den ej av ångerrätten vid bruten plombering.

I en retur är det alltid du som avsändare som ser till att paketet kommer fram helt och korrekt till oss.

Varan ska skickas i retur inom 7 dagar räknat från det datum meddelande om utövande av ångerrätt lämnades till iCase. Hålls inte detta har vi rätt att neka din retur/ånger samt debitera för returfrakten.

Returnera paketet till:

Roomly AB
Attn: Retur
Strindbergsgatan 31
115 31 Stockholm

 


Byta en produkt?

Returnera produkten du vill byta till oss enligt instruktioner ovan. Gör en ny beställning på icase.se på produkten du önskar. När vi har mottagit din retur så makulerar vi din order och du får pengarna tillbaka/makulerar din faktura.

 


 

Information om återbetalning

När vi mottagit, registrerat och godkänt din retur/reklamation kommer krediteringen utföras. Återbetalning görs till det konto som du använde vid ordertillfället.
Efter krediteringen beräknas dina pengar finnas på ditt konto igen inom 3–5 dagar. En granskning av din retur kan ta upp mot 14 dagar efter mottagande av vårt lager. Ledtiden beror på trycket hos lagret och kan vara högre vid tillfällen som Black Friday och julhandeln.

Har du valt att betala med faktura ber vi dig logga in på Klarna.com/se och förlänga förfallodatumet för att ge oss tid att hantera returen/reklamationen.